Az eBaker ideális megoldás számodra,

  • ...ha úgy gondolod, inkább sütnél, mint adminisztrálnál
  • ...ha vásárlóidat az isteni pékáruk mellett egy profi megrendelési felülettel is kényeztetnéd
  • ...ha mindent IS tudni szeretnél a vásárlóid fogyasztási szokásairól
  • ...ha a napi termelésedet pontosan szeretnéd megtervezni
  • ...ha naprakészen szeretnéd átlátni az alapanyag készletet
  • ...és még annyi minden jár a fejünkben :-)...
Az eBaker pékség ügyviteli rendszerünket kimondottan kézműves pékségek számára fejlesztettük ki, hogy levegyük a válladról a napi adminisztráció terhét és helyette több időt szentelhess a szakmai munkának. Az egyes adminisztrációs tevékenységeket csoportosítottuk és modulokba szerveztük, így lehetőség nyílik arra is, hogy igény szerint csak egy-egy speciális terület feladataira használd az eBaker-t, annak adott modulját. A szoftver felhasználását modulonként áraztuk, így havidíjas rendszerben, kizárólag a használt modulokért kell fizetned.

A rendszert folyamatosan fejlesztjük, napról napra újabb és újabb funkciók kerülnek frissítésként a már működő modulokba, illetve bővítjük a rendszert újabb modulokkal. Miután megrendelted a szolgáltatást, elvégezzük számodra a szükséges beállításokat és betanítunk a használatára. Ha egyedi igényeid vannak, külön projekt keretében ezt is megoldjuk.

Bővebben a modulokról